برد 2 - 1 ئال مادرید برابر بارسلونا

برد 2 - 1 ئال مادرید برابر بارسلونا




 

 


برد 2 - 1 ئال مادرید برابر بارسلونا


تاریخ : شنبه ،
12 اسفند 1391

تيم فوتبال رئال مادريد باز هم بر رقيب سنتي خود بارسلونا غلبه کرد.




در مهم‌ترين ديدار از هفته بيست و ششم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو در ال‌کلاسيکويي ديگر ميزبان بارسلوناي صدرنشين بود که اين بازي در پايان با نتيجه 2 بر يک به سود قوهاي سپيد خاتمه يافت.

رئال مادريد در حالي در اين بازي پا به ميدان گذاشت که رونالدو در ترکيب اصلي اين تيم حاضر نبود و موراتا جانشين وي در خط حمله خيلي خوب جواب اعتماد مورينيو را دارد و توانست در دقيقه ششم با پاس گل خود بنزما را در موقعيت تک به تک قرار دهد تا اين بازيکن گل اول رئال را به ثمر برساند.

در دقيقه 18 ليونل مسي در اولين موقعيت خود توانست دروازه ديه‌گو لوپز را باز کند تا ضمن به ثمر رساندن گل تساوي با 18 گل زده با رکورد آلفردو دي‌استفانو در تعداد گل زده در ال‌کلاسيکو برابري کند. همچنين مسي با گلي که به ثمر رساند، شانزدهمين بازي پياپي در لاليگا است که موفق به گلزني شده است.

نيمه اول با همين نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

در دقيقه 57 نيمه دوم رونالدو و خديرا به ترتيب به جاي بنزما و کاکا به ميدان رفتند تا نيروي هجومي رئال مادريد با آمدن رونالدو بيشتر شود. در دقيقه 64 ضربه کاشته رونالدو را ويکتور والدز از زير تيرک افقي دروازه بيرون کشيد.

سرخيو راموس بالاخره در دقيقه 81 گل دوم رئال را به بارسلونايي که نيمه دوم را خوب بازي نمي‌کرد زد تا رئال مادريد 2 بر يک از بارسا پيش افتد.

در دقيقه 87 نيز ضربه ايستگاهي رونالدو با بدشانسي به تيرک افقي دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

جنجالي‌ترين صحنه بازي در دقيقه 93 اتفاق افتاد که سانچس در موحطه جريمه رئال مادريد سرنگون شد اما داور دستور ادامه بازي را داد که با اعتراض شديد بازيکنان بارسلونا همراه بود.

در نهايت نيز بازي با نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

در اين بازي پيکه، دني آلوز، آلبا، اينيستا و تياگو از بارسلونا و بنزما، کوئنترائو، آربلوا و موراتا از رئال مادريد از داور کارت زرد دريافت کردند.





کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل